Monday, December 25, 2006

hadiah harijadi

Posted by cukcakchiko at 8:05 PM


salam n selamat sejathtera semua.nak citer pasal hadiah harijadi.pada 17/12/2006~18/12/2006.saya n mr cuk,hadiri kursus kawin kat semarak nilai .
salam satu benda yang wajib sebelum nak tawin..bukan senang tau nak tawin.

Dipendekkan citer,18/12/ tu harijadi saya,mmg dah saya nantikan hadiah dari yang tersayang.tapi x guess la dapat hadiah apa.so pepagi lagi dah jumpa mr cuk.mr cuk kuarkan sesuatu yang berbalut cantik.seraya memberikannya kepada saya

Cuk:selamat harijadi sayang yang ke 25
Saya:time kasih cuk(sambil mencapai hadiah)
Cuk:bukala hadiah tu.
Saya:x apa ker ,buka skang jap lagi nak masuk kelas kawin.
Cuk.buka jer la skang.
Saya :ok
sambil membuka hadiah tersebut,mmg terkzt gila.korang tahu apa hadiah nyer.handset daun,aku happy sangat.sampai menitis air mata tau,yerla mana x sedih mr cuk nyer gaji bukan nyer tggi,aku bayangkan cam mana dia mengumpul duit utk beli hadiah aku tu.yang rm800.++.)harap hubungan kami kekal.
Amin rabil alamin..

0 comments on "hadiah harijadi"

Post a Comment

 

cukcakchiko Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal